Verzenden & Retour

VERZENDING:

Wanneer wordt mijn order geleverd?

Orders op werkdagen voor 18:00 uur bestelt, worden op de eerstvolgende werkdag geleverd.
Winter Jassen worden met uitzondering binnen 48 uur geleverd.


Hoe wordt mijn order verzonden?

Alle leveringen worden verstuurd via GLS koerierdienst.


Krijg ik een Track & Trace nummer bij verzending?

U ontvangt automatisch een e-mail met een Track & Trace code. U kunt uw order eventueel achterhalen via de volgende link: http://www.gls-info.nl/tracking.
U hebt ook een mogelijkheid bij de GLS koerierdienst om vóór 24:00 uur aan te geven op welke tijdstip u het pakket wenst te ontvangen.


Ik heb geen Track & Trace nummer ontvangen, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat de verzonden e-mail met Track & Trace code in uw ongewenste postvak is terecht gekomen. U kunt deze eventueel opzoeken in uw postvak.
Gelieve 24 uur te wachten, voordat u zich richt tot onze klantenservice.


Ik heb een postbusadres, wordt mijn bestelling ook verzonden?

Postbusadressen worden niet herkend door onze koerierdienst, graag deze niet op te geven. 
Alle bestellingen worden zelfde werkdag verstuurt en de volgende werkdag geleverd mits product(en) voorradig. 
Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status.

Ik ben niet aanwezig tijdens levering van pakket.
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent en/of dat u geen reactie hebt kunnen geven op de
E-mail. Wanneer uw pakket (-en) niet bij u afgeleverd kan worden op maandag t/m vrijdag, wordt er standaard bij de buren aangeboden.
Wanneer u wenst dat u pakket (-en) niet bij de buren afgeleverd mag worden, geef dit aan ons door zodat wij dit vermelden op het pakket.


Wanneer u en de buren niet aanwezig zijn voor ontvangst, dan krijgt u een briefje in de brievenbus. Daarop staat of u het pakket nogmaals wilt laten aanbieden, eventueel op een alternatief adres wilt laten bezorgen of bij één van de afhaalpunt wilt laten afleveren zodat u het op een gewenst tijdstip kunt afhalen.


Wanneer is 'Gratis verzending'  geldig?
Onze 'Gratis zending' service is geldig bij een minimum order v.a. €29,99 en nationale zendingen. Voor internationale zendingen berekent het systeem automatisch verzendkosten bij.

Wanneer is 'Achteraf Betaling'  geldig?
Onze 'Achteraf Betaling' service is geldig bij een Minimaal orderbedrag v.a. €50,- en Maximaal €150,- incl. fee kosten van €4,99.- 


OMRUILING:



Hoe kan ik mijn producten omruilen?
Kleding en accessoires kunnen u binnen 14 dagen na ontvangst omruilen voor een andere maat of product. 
Per 16 december 2015 levert The Factory Store een retourformulier in de doos bij u bestelling. Dit retourformulier kunt u ook gebruiken om artikelen te retourneren. Vul het volledig in en stuur samen met de Factuur/Pakbon naar The Factory Store. Zodra wij u pakket hebben ontvangen zullen wij het order verwerken.


Hoe worden producten geaccepteerd?

Indien kleding gedragen, gewassen is, kunnen wij het artikel niet accepteren. Deze worden teruggestuurd* naar de klant.
Retourzendingen verzoeken wij in dit geval in de redelijkerwijs conditie, onbeschadigde staat en netjes in originele verpakking, ongebruikt en voorzien van een label. 
Zonder nette beschermde verpakking en niet voorzien van een label zijn wij genoodzaakt om 10% verwerkingskosten van ieder product in rekening te brengen.


Kan ik een product uit de SALE omruilen?

Artikelen uit het sale kunnen uitsluitend en alléén geruild worden door middel van een tegoedbon met een actiecode die u van The Factory Store krijgt. Deze tegoedbon kunt u binnen een termijn van 6 maanden weer besteden via www.thefactorystore.nl.


Waar kan ik producten terugsturen?

Het retouradres kunt u terug vinden op het retourformulier.


Ik wil mijn artikel(en) retourneren en/of ruilen, hoeveel kost dit mij?

Kosten voor retourzending komen voor rekening van de klant.


Moet ik nog betalen voor een omruiling?

Voor omruiling voor een ander maat of een ander product vragen wij €6,95 administratie en verzendkosten in rekening alléén bij orders onder €49,99 mits het product niet in de aanbieding is. Zodra de pakket bij ons binnen is krijgt u automatisch per e-mail een betaallink voor verzending.

Orders boven €49,99 worden éénmalig GRATIS omgeruild. Voor de tweede omruiling zullen wij €6,95 verzendkosten vragen.

Zodra wij de betaling binnen hebben sturen wij de gewenste maat/product naar u. 


Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Indien u van mening bent dat u een verkeerd product hebt ontvangen, vragen wij van u eerst ons per mail te benaderen met de afbeelding van het ontvangen product. Vervolgens zullen wij uw verzoek binnen 24 uur in behandeling nemen.
Let op! De portokosten voor producten die worden teruggestuurd zonder enige reactie door ons, zijn voor eigen rekening.

Moet ik mijn pakket aangetekend versturen?
U hoeft uw pakket niet aangetekend te versturen, wel heeft u de mogelijkheid bij een aangetekende verzending het pakket te traceren.

Waar kan ik mijn artikel(en) voor omruiling/retour afgeven?
U kunt uw pakket afgeven bij een willekeurig postkantoor.
Kosten voor retourzending komen voor rekening van de klant.
Bewaar de Track & Trace code goed, dit is uw verzendbewijs.!

Wat is het antwoordnummer van The Factory Store?
The Factory Store heeft geen antwoordnummer. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.



ANNULERING:



Krijg ik mijn geld terug als ik mijn product retour stuur?
Uiteraard, mocht je niet tevreden zijn met uw aankoop, dan heeft u het recht de artikelen binnen 14 dagen na aflevering aan The Factory Store te retourneren.
Retourzendingen verzoeken wij in dit geval in de redelijkerwijs conditie, onbeschadigde staat en netjes in originele verpakking, ongebruikt en voorzien van een label. 
Zonder nette beschermde verpakking en niet voorzien van een label zijn wij genoodzaakt om 10% verwerkingskosten van ieder product in rekening te brengen.


Kan ik na 14 dagen mijn order annuleren?

U hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U hebt na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Buiten deze termijn worden retour gestuurde orders niet geaccepteerd. U ontvangt een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Deze tegoedbon kunt u binnen een termijn van 3 maanden weer besteden via www.thefactorystore.nl.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@thefactorystore.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Hoe worden producten geaccepteerd?

Indien kleding gedragen, gewassen is, kunnen wij het artikel niet accepteren. Deze worden teruggestuurd* naar de klant.
Retourzendingen verzoeken wij in dit geval in de redelijkerwijs conditie, onbeschadigde staat en netjes in originele verpakking, ongebruikt en voorzien van een label. 
Zonder nette beschermde verpakking en niet voorzien van een label zijn wij genoodzaakt om 10% verwerkingskosten van ieder product in rekening te brengen.


Vul het retourformulier volledig in en stuur samen met de Factuur/Pakbon naar The Factory Store. Zodra wij u pakket hebben ontvangen zullen wij het order verwerken.
Zonder de Factuur/Pakbon of een kopie hiervan kan er geen verwerking plaatsvinden.


Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na bevestiging van retour kunt u uw geld binnen de wettelijke termijn van 14 werkdagen terug verwachten op het rekeningnummer waarmee het order is betaald.
Vanwege privacy kunnen wij het bedrag niet op een ander rekeningnummer terug storten.


Hebt u betaald met een creditcard, dan zullen wij het bedrag per refund terugstorten op uw creditcard account. Hoe lang het duurt voor het bedrag weer op uw rekening staat is mede afhankelijk van de medewerking van de bank/creditcardmaatschappij en is dus niet geheel door ons te beïnvloeden.


Ik heb een verkeerd bedrag op mijn rekening ontvangen.

Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als u denkt dat u het verkeerde bedrag heeft teruggekregen neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via info@thefactorystore.nl.


De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. Kosten voor retourzending komen voor rekening van de klant. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.



FORCE MAJEURE - OVERMACHT
Zowel de ondernemer als de consument is niet verantwoordelijk voor de achterstand van prestaties en de vertraagde levering als gevolg van een Force Majeure. Een Force Majeure is een gevolg van een gebeurtenis wat zowel de ondernemer als de consument niet had kunnen voorkomen. Een Force Majeur is inclusief maar niet gelimiteerd handelingen van God, oorlogen, arbeid stakingen of geschillen, economisch politiek verbod op handel, overheid beslissingen of enig ander Force Majeure gebeurtenis. 

Afbeeldingen en informatie op deze website zijn onder voorbehoud.

*Bij orders onder €49,99 zullen wij verzendkosten vragen.


Hebt u nog vragen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice via info@thefactorystore.nl


Laatst gewijzigd op 16 december 2015,