Klachtenpagina

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

The Factory Store

Vestigingsadres:          Westhavenweg 65-C

                               1042AL Amsterdam

Telefoonnummer :       +31(0)20 - 411 89 38

Telefonisch bereikbaar op                            

Maandag:                    10:00 t/m 17:00 

Dinsdag t/m Vrijdag:     10:00 t/m 17:00

Zaterdag & Zondag :     Gesloten

E-mailadres:               info@thefactorystore.nl



Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar The Factory Store bij is aangesloten.